Často kladené otázky

 
 
 
 

Často kladené otázky

 

Pokud si objednávám zboží do České Republiky a chci platit až při převzetí zboží, jakou měnou budu platit? 

V zemi, v níž přebíráte zboží platíte tou měnou, která tam je platná. Takže budete platit českými korunami. 

 

Kdy mi přijde zboží?

Pokud zboží máme skladem objednávka je odeslána nejpozději následující pracovní den.

Pokud zboží nemáme na skladě objednávka je odeslána standardně do 10 pracovních dnů. 

Pod každým produktem máme napsaný aktuální stav konkrétního produktu. O stavu Vaší objednávky Vám pošleme informační mail. Pokud nenajdete tento informační mail do následujícího dne od objednání, zkuste se podívat do emailu či se Vám nezařadil do spamu, případně nás neváhejte kontaktovat.

Jak řešit reklamaci?

Reklamace přijímáme prostřednictvím emailu, kde pro rychlejší zpracování a ukončení nám můžete k popisu reklamace do přílohy přidat i fotky a pokud bude jasně viditelné, že produkt je poškozen tak Vám obratem pošleme kupón v hodnotě reklamovaného zboží.

Pokud se stane, že nám nebudete vědět fotky poskytnout do emailu nebo nebude z fotek očividné poškození, pošlete nám produkt zpět na adresu Bakamo.sk - Chillhouse coffee & wine, Holubyho 28 - OC PLus 1 posch. , 902 01 Pezinok 1, Slovensko a po přijetí vráceného zboží Vám zašleme kupón v hodnotě reklamovaného produktu.

 

Mohu zboží vrátit? 

V případě, že byste si chtěli uplatnit vrácení peněz do 14 dnů od přijetí, zašlete nám zboží zpět na adresu Bakamo.sk - Chillhouse coffee & wine, Holubyho 28 - OC PLus 1 posch. , 902 01 Pezinok 1, Slovensko is číslem účtu již ve tvaru IBAN. Následně Vám vrátíme peníze. 

 

Mohu platit převodem na účet?

Ne, platba převodem není možná z důvodu zdlouhavé kontroly a párování objednávek s platbami. Můžete využít platbu kartou.

 

Co se stane, když jsem objednávku předem zaplatil a zboží jsi již nepřejí? 

Vaši objednávku současně s platbou budeme stornovat a peníze Vám budou vráceny na účet.

 

Mohu si zboží převzít osobně?

Bohužel, osobní odběr přímo u nás ve skladu není možný, produkty si můžete nechat zaslat přímo domů kurýrní službou Geis nebo poštou.

 

Je nutná registrace při nákupu?

Ne, na naší stránce Bakamo-shop.cz můžete nakupovat i bez registrace.

 

Jakým způsobem mohou být využity osobní údaje, které zadám při nákupu?

Vaše osobní údaje jsou zpracovány pouze pro potřebu internetového obchodu Bakamo-shop-cz. Pro žádnou třetí stranu nebudou poskytnuty.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze